dan efter doppardan

Igår vaknade jag runt halv elva för att käka hemmagjord risgrynsgröt. Lite fail att äta när man är laktosintolerant, magen sa snabbt ifrån haha! Sen var man rastlös till klockan 15 när Kalle Anka började, sedan mat, sedan fika, och sedan det alla väntade på - julklappar! Jag är skitdålig på att fota under jul och födelsedagar så jag skriver bara lite snabbt att min jul blev väldigt lyckad med god mat, gott sällskap och underbara presenter! Mest nöjd är jag nog över mitt nya objektiv (Sigma 18-250m f/3.5-6.3) samt en nybörjarkurs i foto. Jag har rätt stor koll på min kamera by now men jag behöver nog få en grundlig lektion för att förstå ännu mer.
 
Jag fick även en efterlängtar fjärrkontroll och en ny väska till kameran, presentkort på iTunes (välbehövligt!!) sminkborstar, sängkläder (älskar att få sängkläder, skojar inte), lite kläder och lite filmer och skivor. Riktigt nöjd kan man säga.
Den 25e är ju nästan till för att leka/testa med allt man har fått. En ny tröja från Carlings, invigda sminkborstar och prova fjärren. Min lugg är helt jävla ostyrig men jag hoppas ni överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: