rensning

Jag sitter och rensar massor med bilder på hårddisken, främst egobilder och dåliga minnen. När jag kollar på bilderna skäms jag över hur stor jag faktiskt var, fast det kanske bara är en inbillning. Jag var inte ultramegatjock men nu i efterhand så känns det som om jag har vuxit i mig min kropp och känner mig friskare.
Nej jag ska inte snacka vikt och kropp riktigt. Det viktigaste är att jag är nöjd med mig själv nu.
Första gången jag färgade håret rött, december 2011. (them eyebrows though haha! helvete felicia vad tänkte du med?)
Klippte håret kortare än vanligt, mars. Tycker att mitt hår växer rätt snabbt med tanke på att jag klippt det ett antal gånger kortare sedan dess. Har en jävla häxnäsa också, hej hej komplex ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: