självfall much?

När ens egen dator strejkar får man låna pappas. Rätt okej när man ligger i sängen och halvklagar på sin träningsvärk efter inatt. Haha! Funderar till och med på att släpa mig ut och springa ett var runt parken eller något imorgon. Vem försöker jag lura though haha.
 
Något jag reagerat över på senaste tiden är att mitt hår är jättelockigt! Jag tycker att det är rätt skumt då jag hade genomplatt hår när jag var yngre. Var också blond på den tiden, vad hände med det egentligen? För nu har jag en ful nyans av brunt som naturlig hårfärg.
 
Nu ska jag kolla klart på säsong 5 av Doctor Who, bara ett par avsnitt kvar. Förhoppningsvis kommer jag ikapp tills att säsong 7 börjar i vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: