50th anniversary

Idag är det 50 år sedan Doctor Who började sändas, grattis BBC till världens mest framgångsrika sci-fi serie!
Firar nog detta med att försöka sträckkolla säsong 5 inatt.
 
Dagen har tillbringats i sängen och försökt pilla på bloggdesignen. Jag avskyr hur Blogg.se har gjort med alla teman, att det bara finns 4 (asfula) gratis teman, annars måste man köpa PRO. Grr! Letade ihjäl mig på en massa designhemsidor efter någon bra grundmall som jag kunde utgå ifrån, men nej, det funkade inte. Fast sedan upptäckte jag att de hade sparat "Dotty"-temat lååångt bak i arkivet, efter någon timma så är väl designen helt okej att kolla på.
 
Annars då? Vaknade vid 14 och fick panik över att jag trodde att det var söndag. Då skulle jag haft det lite stressigt med dansen, haha! Men så var icke fallet.
Black Sabbath spelade i Stockholm igår. Blev lite ledsen att jag inte fick tag på biljetter, men får hoppas att jag lyckas gå på Aerosmith.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: