addicted

Det är alltid jag som startar nya bloggar. Visst är jag jobbig? Men jag känner faktiskt hela tiden att jag måste börja om på nytt. Annars går det inte. Jag får så himla mycket idéer som jag måste få ut någonstans, och just ikväll passade det inte in på min gamla. Jag kände mig som en fjortis som bloggade på Nattstad för att vara helt ärlig. Vi får se hur länge jag stannar på den här bloggen, i och med att bloggappen är helt åt skogen fortfarande. Men en blogg som bara lever på mobilbilder är ingen bra blogg.

I alla fall, aching feet.. onda fötter. Något jag får uppleva ett par dagar i veckan, men det är så himla värt det.
Välkommen till min värld fylld av dans och musikal.

bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: