dark side of the moon

Idag var en sån dag jag hade ont i heeela kroppen och verkligen inte kunde röra på mig. Jag visste inte att man kunde ha så jävla ont som jag hade imorse, jag kunde inte sova för att jag hittade ingen bekväm position och när väckarklockan ringde var det kört. Som tur var lät min mamma mig stanna hemma, det behövdes.
     Jag var alltså inte så produktiv, jag sov väl igenom hela dagen men är fortfarande så förbannat trött att jag kan sova inatt också, siktar på att gå till skolan imorgon.
     Förstå vilken jävla träningsvärk! Ryggen var slutkörd, nacken på gränsen till nackspärr, tårna gick inte att röra, benen ska vi inte ens tala om.. Nu har det som tur är lagt av lite, riktigt skönt.
     I alla fall, jag fyller år på tisdag (HELT OTROLIGT JAG VET) och mamma undrade vad jag ville ha för slags tårta. Det lutar åt denna.
bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: