sweet 15

Gårdagen var riktigt mysig, jag vaknade relativt utvilad och pigg och glad. Kommer till skolan och känner mig faktiskt lite älskad när några direkt springer fram och skriker grattis. Får en bulle av en lärare (med rosa strössel) (vilket var helt okej!)
Men efter skolan var jag helt utmattad och trött på att gå och snyta mig varje kvart så jag hoppade över kören och åkte direkt hem istället.
 
Gästerna kom och vi bjöd smörgåstårta och tårtfika (min tårta var oerhört fabulös), min storasyster höll ett jättegulligt tal och presentöppningen resulterade bland annat i nytt kamerastativ, frisörtid och sista porslinskoppen i min kaffeservis. Har sen tidigare fått min elgitarr och biljetter till Peter Jöback. I Love Musicals har jag som bekant redan varit på, tidig present, sedan har jag vetat sen tidigare att den första februari blir det Sweeney Todd! Glad Manda. Det faktum att det knappt är 2 månader kvar gör det bara ännu bättre.
 
Nu sitter jag nyduschad och dränkt i toalettpapper. Jag är minst sagt glamoröst förkyld.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: