bargains

Jag, mamma och min lillasyster tog en tripp till Hälleforsnäs idag. Köpte nya jeans och den här tröjan på Lager 157, sedan hittade vi en liten second hand där jag hittade baddräkten för 15 kronor och en jeansjacka för 30 kronor. Visar jackan senare, ska nog ha den på måndag på uppropet. Meningen var att vi skulle fortsätta till Oxelösund för Americana's bag sale (i hopp om att hitta en jeansjacka!!) men det behövdes alltså inte. Vi tog en vända på Tuna Park och Rusta istället. Köpte en bustier, strumpbyxor, lite pennor och kakfat för smyckesförvaring. Jag klarar nog mig i några veckor, tills jag är i LONDON!! AAAH! Mindre än tre veckor kvar!!
 
Vi var även till IKEA i onsdags och då inhandlades nytt sängbord och lite lådförvaring. Ett par nya gardiner kom upp och nu när jag har plockat fram alla mina värmeljus känner jag mig redo för hösten.
 
Och i fredags var det lite jobbigt att säga hejdå till mitt jobb. Nästa vecka är jag en stolt ägare av ett par Dr Martens (snacka om fet avskedspresent?! De måste ha varit ganska nöjda med mig haha!) och kan även kalla mig själv för en pendlare, haha. På måndag börjar det och jag är taggad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: