Panik

Det i princip första jag fick höra när jag vaknade idag, vid 12, var att mamma skulle lämna in min hårddisk på lagning. Underbart, tänker jag. Äntligen blir den fixad! Men när hon kommer tillbaka så är det med lite osäkert resultat. Felsökningen skulle vara klar till på tisdag, onsdag, och inte förrän då kommer vi att veta om den går att rädda. Alla bilder jag någonsin tagit ligger på den där förbannade hårddisken, och det är ungefär 50% säkert att jag kommer att få se dem igen. Bilder sen 4-5 år tillbaka. Semesterbilder, minnen, allt! Precis varenda jävla bild kan vara borta. Pappas filmer på mig och mina syskon som små ligger där också..
 
Men både jag och killen som ska fixa disken tror att det bara är ett motorfel som är relativt rätt åtgärdat. Bara att hålla tummarna på att det går att ordna, alternativt att man kan föra över bilderna på något sätt till en ny hårddisk. Annars går min värld seriöst under.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: