helgen som gått


Handbollsmatch igår. Guif vann självklart!

Okej så jag har sugit på att blogga i helgen så här får ni en recap.
I fredags stannade jag hemma för att jag mådde skitdåligt så det hände inte så mycket roligt då. 

Men igår åkte vi till Västerås för att min lillasyster skulle spela match, men vi gick på Erikslund ett par timmar innan. Hittade två toppar på rea på Carlings och lite träningskläder på Gina Tricot (blev bara ännu mer taggad inför idag av det haha!) och medans syster värmde upp gick vi ner ett snabbt varv på stan. Det var svinkallt för mig som gick runt i skinnjacka och vi hittade ingenting speciellt så vi gick tillbaka till hallen. Guif vann och vi åkte hem!

Idag står födelsedagsfirande för storasyster på schemat och sedan dans i sex timmar. Får se hur mycket jag orkar, men kommer att kämpa på. Klarade ju fyra timmar i onsdags utan problem, hade massor med energi kvar efteråt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: