sweet sunday

Jag var vaken oerhört länge igår, jag gick upp halv nio för att lägga mig typ halv ett inatt? Ovanligt nu för tiden haha. Kursen jag var på var väldigt givande, jag känner mig säkrare med fotograferingen i efterhand. Johan (fotografen) var urtrevlig, samma sak med de andra två på kursen. Julia (modellen) var hur rolig som helst att jobba med.
 
Har idag ätit toast till frukost och bara legat i sängen och lyssnat på Sabaton. Framåt kvällen ska jag till Felicia och försöka få henne att klippa min lugg, igår hade jag den i hårspänne för att den var alldeles för lång redan..
Bilder jag tog igår. Om ni är helt gröna på systemkamera, boka en fotokurs hos Johan Bokström! Helt suverän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: