DRÖMJOBBET

Haha, åh vad jag relaterar till den här reklamen. Att ungen heter Amanda gör ju allt bara så mycket bättre.
 
Då var ännu en måndag klar. Tänk att det bara är 8 måndagar i skolan kvar (har räknat bort någon röd dag och påsklovet)! Det känns helt overkligt. Mitt sista utvecklingssamtal i grundskolan har blivit avklarat idag. Skönt att veta att man ligger där man ska och förväntas. Innan samtalet blev jag utfodrad och ögonbrynsnoppad hos storasyster. Det var dags att göra sig av med en massa onödiga strån (fick höra att det såg ut som en regnskog hahaha <3).
 
Bussen blev påkörd av en annan imorse när den stod still och jag fick panik för att hela bussen skakade till i ett par sekunder, utan att veta varför. Jag är livrädd för jordbävningar och sånt efter att ha stått i simulatorn på Natural History Museum i London (länkar till en video). Så jävla otäckt, men det gick väl bra efteråt.
 
Nu ska jag försöka finna motivation till att städa rummet och plugga matte. WMGL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: