meh

Jag tror att jag snart kommer att gå in i väggen. Köra fast. Börja om på ruta ett. Det är så himla mycket press som läggs på mig. Lager på lager med prov och uppgifter. Lärarna tar ingen hänsyn till allt annat vi ska göra. Jag har faktiskt ett liv utanför skolan, eller jag hade. Jag har inte dansat sen i onsdags - jag har inte orkat. Inte haft tid. Somnat när jag äntligen kommit hem från skolan. Drunknat av pärmar i sängen. Stressat inför assessment. 
 
Fast nä. Åtta veckor kvar. Jag ska klara det här! Det går ju bra för mig, sa min mentor på utvecklingssamtalet. Jag hade höjt ett par betyg omedvetet. Jag har utvecklats i dansen också! Det går bara bättre och bättre, när jag väl är i danssalen. Men jag måste ta ett steg i taget.
 
Det var soligt igår. Vi satt ute och fikade vid Smedjorna efter att ha kollat på mosters tavlor. 18.5 grader plus i solen var det när jag gick dit, 19.9 när jag kom hem. Plockade fram sommarkläderna, rensade. Ska lägga upp mina rödbruna boots på tradera i veckan. Nationella i engelska på tisdag, dans på onsdag och torsdag. Stockholm på fredag. Idol på lördag. Dans på söndag. Lite andra prov däremellan också. Vi får ju inte glömma dem.


Kommentarer
Postat av: Sara Bäckström

Tävlar just nu ut en valfri bikini från todiefor.se
Kika in för att delta!

2014-04-04 @ 16:14:45
URL: http://sarabackstrom.se
Postat av: MATILDA

fin bild :)

2014-04-06 @ 17:53:25
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: