you can make it

Jag har åtta måndagar kvar av nian. Åtta förbannade måndagar. Åtta måndagar för mycket.
Grejen är att jag är så himla trött på min skola, det är ingen hemlighet. Om jag träffar någon av mina föräldrars kompisar med barn som precis ska börja i skolan och frågar vad jag tycker om Engelska skolan i Eskilstuna så avråder jag dem till varje pris att börja i den. Det var bland mina största misstag i livet, för hela skolan är bara en jävla fasad.
 
En liten rant om mina tankar just nu. Jag är så himla skoltrött just nu. Jag vill bara kasta upp min cap, ta mina slutbetyg och dra. Jag orkar knappt att gå upp om mornarna längre, det tar emot så himla mycket. Min livsglädje och motivation försvinner.
 
Nästa fredag ska jag i alla fall på antagningsintervju hos mitt gymnasium. De hade fått någon bugg i systemet och inte skickat ut mitt kallelsebrev så jag fick ringa dem själv. Kändes ganska B, då det till och med var av en slump som jag fick reda på att breven var utskickade. Men det ordnade sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: