allt är klart

Jag vet att jag tjatar men om drygt två veckor har jag lov. Jag har lämnat in alla uppgifter och gjort alla prov, nästa vecka är det bal, spex och mentorsdagar tillsammans med avslutningsföreställningar i dansen. Lediga två dagar, två dagars elevens val och sedan sitter jag i Sporthallen med min hatt som ska upp, upp i luften efter två långa timmar av uppträdanden och tal. Allt börjar äntligen falla på plats, liksom.
 
Den sjätte är det min storasyster som tar studenten och den sjunde åker jag bort i en månad. Har redan börjat lägga undan kläder för semestern som i år bär av till Prag, Zamardí och Venedig. Jag har har redan lagt en grundbränna i solariumet så jag inte bränner mig, har förbjudit mig själv att läsa vissa böcker och laddat upp med playlists för att olika tillfällen i telefonen. Det här ska bli min sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: