äntligen

Grimasmanda i väntan på tåget från Dramatens öppet hus för några veckor sedan.

Sitter och förbereder det sista inför morgondagen. Flyget går 11:45 och blir upphämtad strax efter åtta av min moster imorgon bitti. Har köpt en shitload med godis, bara packat klänningar och kjolar (gillar inte byxor haha) och en mysdress från Pineapple. Laddar kameran och funderar på om jag ska ta med mig min blixt eller inte. Vilken jacka ska jag ha på mig? Vilka skor? Handväska???? HUR SKA JAG FÅ PLATS MED ALLTING??? (har checkat in en väska på vägen hem så det är nog ok). Har också precis betalat min första faktura och känner mig jättevuxen. Känns ganska bra.
 
Ska strax sticka och duscha och städa lite i mitt rum, packa det sista och spela Sims 2. Min lillebror installerade Origin på min dator.
 
Vet inte om jag kommer att hinna blogga mer innan typ onsdag, det lär vi märka. Tills dess - ha ett grymt höstlov för det tänker jag fan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: