blossoms in ox

Nu har jag landat ordentligt från min resa till Oxford och det kändes otroligt jobbigt att lämna engelsk mark igen. Jag trivdes ofattbart bra i OX med fina vänner, god mat och mysiga filmkvällar. Shopping, upplevelser och umgänge. Åh, vad jag saknar det. Jag tog som vanligt fler mobilbilder än kamerabilder, ska lägga upp några fler inlägg om det här sen. Ville bara uppdatera om att jag lever och att jag inte har glömt bort bloggen, det har bara varit lite tungt den här veckan att komma tillbaka till en stressig och sorglig verklighet. Men jag hoppas att det går över snart, veckan som kommer är fullproppad med saker såsom styrelsemöten och Upptakt '15 med elevkåren, lite restinlämningar och våren har ju kommit fram på riktigt! Allt ordnar nog sig till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: