sommaren glider mot sitt slut

Sommaren 2015 har varit helt fantastisk, har haft så kul och mått så himla bra sedan skolan slutade. Jag har hunnit med både det ena och det andra fastän jag har jobbat i princip 5 dagar i veckan, hela lovet, och jag är så himla NÖJD! Träffat massor med nya fina vänner och sommaren kunde nog inte bli bättre, är så tacksam. Låter dessa två, skeva, bilder från en kväll i Borsökna förra veckan summera mitt sommarlov. Mitt sommarlov som förresten inte är slut än, imorgon sitter jag på bussen till Oxford vid den här tiden. En vecka till av ledighet.
 
Ska göra ett mer noggrannt inlägg om min sommar när jag kommer hem från England, oroa er inte. Har bara varit otroligt upptagen med att njuta av livet de senaste veckorna att bloggen legat ganska långt ner på min prioriteringslista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: