sthlm pride

En del av mitt fina sällskap under dagen, Felicia och Clara.
 
Hej på er och hej augusti! Vad jag har fruktat den här månaden de senaste veckorna, haha. Men den fick en bra start. I lördags tog jag tåget upp till Stockholm och mötte upp Felicia och hennes kompisar för att kika på Prideparaden och lite shopping. Vädret var suveränt och det var sjukt trevligt. Vi gick massor, framför allt jag och Felicia som prompt skulle till Gamla Stan och Söder. Kom hem med en mockajacka från Hollies, inhandlad på Emmaus Vintage och en kuvertväska som jag hittade på POP som jag ska använda för att förvara pass och flygbiljetter och sånt. Vid 19 satt vi på ett överfullt tåg hem.
 
Sen senaste uppdateringen har jag - som väntat - jobbat som jag vet inte vad, hängt med trevligt folk på mysiga balkonger, fikat, dansat, sovit och inatt möblerade jag till och med om i mitt rum. Skönt med förändring. Allt jag kan tänka på dock är att om tre veckor sitter jag på ett flyg till England. Iiiiih så taggad.
 
Idag är jag ledig och idag ska jag fixa lite till i mitt rum, ta en lång dusch och försöka att hålla dagen produktiv. Det går rätt bra redan i och med att jag är vaken, haha. Sov bort hela dagen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: