ballong-kling

En grå dag kräver bilder i gråskala. Jag är så sjukt dålig på att rädda bilder, och ännu värre på att faktiskt ta bra bilder från första början. Bra där Manda!
 
Imorse satte vi oss ett gäng i Henriks bil, taggade på att gå på Game of Thrones - The Exhibition. När vi kommer till Botkyrka får vi höra att det var 12 timmars kö dit. Haha. Lite kört då. Så vi satte oss på Max och klurade på vad vi skulle göra i stället. Vi snodde med oss ballonger och tog en sväng till Dragon's Lair, innan vi styrde oss mot Naturhistoriska. Besvikna var vi på att dinosaurieutställningen inte hade öppnat än, men vi kikade på filmer om rymden på Cosmonova och klappade lite valar och stenar istället innan vi rullade hemåt igen. Ganska mysig dag alltså.
 
På måndag morgon sätter jag mig på tåget endast för att gå på GoT-utställningen. Jag tänker inte missa det här, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: