kloster kyrka

När Eskilstuna visar sin bästa sida.
 
Hej på er, hoppas att ni har det bra och inte ligger hemma i sängen i det fina vädret (som typ jag gör, haha). Hatar att vara sjuk, har missat fyra skoldagar redan och det suger. Särskilt när lärarna hänvisar till lektionsplaneringen på Schoolsoft (wow, det står bara "färg" på estetisk kommuniktation, vad ska jag göra med färg då?) Inga som helst instruktioner vilket gör mig helt handlingsförlamad och kommer att hamna ordentligt efter. Får väl ordna med det när jag blir frisk. Jag vill kunna vara ute i solen, äta glass, vara med vänner, träna och allt sånt. Jag vill kunna prata ordentligt, framför allt. Slippa snyta mig var femte minut. Haha. Jag gillar helt enkelt inte att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: