hemma!

1. Utsikt från terrassen där vi bodde i Budapest, Centrooms House heter hotellet! 2. Mysigt hak på toppen av Slottshöjden där vi njöt av solen och åt gulasch ur brödskålar. 3. Utsikt över Ungern när vi flög till Warszawa! 4. Fina hus vid stora torget i Gamla stan i Warszawa.
 
Jag kom hem från Warszawa och Budapest i lördags men har haft fullt upp med att plugga ikapp det jag missat under resan, så ni får en halvtaskig update nu med instagrambilder. Lägger upp andra bilder och bättre beskrivning vid tillfälle; men just nu måste jag seriöst fokusera på att plugga. Imorgon har jag prov i första världskriget, och har typ en miljon skoluppgifter som jag behöver göra ASAP. Jag jobbar bäst under tidspress och jag har typ en månad på mig att ta igen fyra 100-poängskurser. Det, mina vänner, är stressigt. Men jag gillar det. Det är alldeles lagom stressigt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: