första veckan i skolan

Bild från en solig vinterdag som idag, men denna bild är tagen för ett år sedan på söder i Stockholm. Haha. Måste älska bildbrist.
 
Hej på er! Jag vill bara säga att jag inte har övergivit er riktigt än, bara det att jag har haft fullt upp med att settla mig in i min nya skola. Har väl inte fått det bästa intrycket under de första dagarna, men idag vände det ganska rejält när jag åt med några gamla vänner. Visserligen går de på Mikael Elias och jag på NTI, men vi hade en lektion + lunch tillsammans, vilket gjorde mig SÅ glad. Det är asjobbigt att komma in i en ny klass/skola mitt under gymnasietiden, för alla har ju redan någon. Men men, det hinner nog ordna sig. Har trots allt bara varit där under fyra dagar än så länge.
 
När jag inte varit i skolan har jag burit kartonger mellan lägenheter och monterat ihop en garderob till mitt nya rum, packat och packat upp och spelat massa agar.io och Town of Salem. Idag fixade min lillebror även Sims 3 till mig så nu är mitt liv komplett, typ.
 
Imorgon börjar jag 8:30, slutar 10:45 och ska jobba mellan 12 och 18. Håller på och klurar på vad jag ska ordna åt mamma i 50-årspresent. Funderar på att boka flygbiljetter någonstans för oss två.. typ till London.. vi får se! Ska se till att ha pengar till det också. Men först ska jag göra en kopp te och bygga vidare på min Sims-stad. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: