favoritlåten förevigad, eller?

Favoritlåten av Pink Floyd
 
Idag tog jag mig till Stockholm, drabbades enormt av tågkaoset och var arg under hela morgonen men blev snabbt gladare av min älskade elevkår som köpt med sig fika/frukost till mötet. Vi diskuterade årsmötet och det som komma skall. Officiellt sitter jag inte i styrelsen längre men har ändå erbjudit mig att hjälpa till fram till årsmötet, för att vi är så få. Sedan gaddade min vän mig på foten!! Tanken var att det skulle bli mer som en ekovåg men i efterhand såg det ut som en wifisymbol. Haha. Tur att jag tycker att den är charmig ändå, och att den går att fixa till senare på riktigt.
 
Efter det hängde jag med Lottis och Ella ett par timmar. Kommer att sakna min gamla klass så mycket, men hoppas ändå att det blir bra när jag börja på NTI på riktigt på måndag.
 
Har precis ätit pizza och är ombytt och klar för ett par timmar på Let's Move! Idag är det streetjazz och modernt, mina första klasser för veckan. Det blir så när man inte orkar något annat. Men desto mer taggad är jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: