vi lämnar 2015 först pt 2

Vi fortsätter min avtackning av 2015 med halvkassa bilder här!! 
Fotade ännu fler skoluppgifter under maj, blev inte nöjd med många uppgifter under året haha. Hängde med fina vänner under Pridefestivalen i Eskilstuna. Såg på när andra fina vänner gick på bal.
I juni, juli och augusti spenderades många kvällar och nätter med parkhäng. Var på Stockholm Pride (väldigt färgglad bild) och fotade Crescendo!!! Grillade en kväll i Borsökna, badade och pratade och lyssnade på musik under hela natten. Helt sjukt hur fina vänner jag har.
I augusti var jag i Oxford och tog bilder på fina hus och hängde med min bästis <3
Fortsätter med de tre sista månaderna sen! Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: