Purple Rain

Så här glad blir en stycken Amanda när hon äntligen har Purple Rain på vinyl i sina händer, i sin ägo.
 
Idag tog jag tåget tillsammans med mamma och lillasyster till Stockholm för att gå i affärer. Kom hem med massor av påsar. Smink, kjolar, träningskläder och PURPLE RAIN!!! PÅ VINYL!!! ÄNTLIGEN!!!! EFTER MASSOR MED ÅRS LETANDE!!! Typ.
 
Köpte en Pink Floyd-flagga också. Min vägg är typ bombad med posters med favoritbanden. Guns n' Roses, Iron Maiden och nu även Pink Floyd. West Side Story-vinylen sitter väldigt bra bredvid haha! Ska nog köpa en ram till Purple Rain också. Min mest värdefulla ägodel just nu.
 
Vi sprang in på Dansmuseet en stund också. Njöt rätt mycket. Såg att Anna Pavlova (balettlegend!!!) hade kraftiga ben och kände att det fanns lite hopp för mig också. Köpte en nystartad danstidning, de sökte bloggare så jag funderar på att mejla och fråga om jag verkar intressant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: