mindre argt inlägg

Jag var i Stockholm idag och besökte endast Kungstensgymnasiet. Kulturama behövdes inte, jag är tvärsäker på KSG nu. Jag älskar att åka tåg och jag älskade skolan och jag älskar Stockholm (mer än Eskilstuna i alla fall) så nu sitter jag och skriver in koder på Dexter. Vet inte riktigt om jag vågar att bekräfta ansökan än though.
 
Bra händelser med dagen var:
 
- skolan var jättebra
- jag såg megaaffischen på Peter och Vanna på Kulturhuset och stod och typ skrek (hahaha) (omg två veckor kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
- jag fick gå in på Americana
 
Mindre bra saker med dagen:
 
- jag kom tomhänt ut från Americana
- det snöade som ahdfjgbkhgfndcjvk vet inte vad
- jag frös.
 
Japp. Det var min dag det. Imorgon ska jag vakna relativt tidigt för klockan 10 ska jag vara hos Johan Bokström och få en kurs i foto wohooo. Kuligt kuligt.
Ni kommer att få se massor med gifs i framtiden bc gifyo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: