fulfamilj

Mästerfotografen Mamma fångade oss i "stockenbåten" på Heidepark. Det har hetat stockenbåt sedan vi var jättesmå och det ska fortsätta att heta det. 
 
Veckan startades med en heldag med Wilma med massa bus (lol det låter som om vi är tre år men vi är faktiskt sexton) (okej jag är femton). Sedan har jag jobbat varje dag. Hunnit till doktorn med, jag har tydligen svinkoppor så nu knaprar jag penicillin vilker inte är så jäkla kul. Måste eventuellt operera bort mina halsmandlar också. Längtar :))))) hej jag är den mest nål-i-armen-rädda människan i världen och får panikångest vid tanken av att ha dropp i armen..
 
Fast idag efter jobbet stack jag ner på stan och tog en fika med Julia och snackade om allt och ingenting i några timmar. Efter en stund satt annat folk vid vårat bord vilket var helt okej. Imorgon blir en rätt lugn dag då jag jobbar själv. Är väldigt motiverad just nu angående jobbet (måste ha någon slags motivation, annars stiger jag inte upp klockan sju på sommarlovet liksom). Jag har nämligen bokat en resa till London i september! WOHO skriker hela min kropp så fort jag tänker på det. Jag ska äntligen träffa Isabella, shoppa och gå på Last Night of the Proms. Ha väldigt kul under en helg med andra ord. Åh, vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: