ANANAS

Enkelt och bra med mobilbilder.
 
När jag fick två påsar med kläder från Pineapple igår kväll så hoppade jag typ jämfota av lycka. Fick en leotard och en ärmlös hoodie också men de gjorde sig inte bra på bild, haha. Men så himla nöjd. Och väskan kommer att bli väldigt flitigt använd! Och jag kommer nog att bo i hoodien och shortsen i sommar.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik i ett par nya hörlurar också. Känner mig jättebortskämd, men det var rätt bra att få ett par ordentliga bågar när mina högtalare på bajstelefonen slutat fungera. I september får jag en ny i alla fall, bara att hålla ut haha!
 
Annars så har jag ju färgat håret. Blev nöjd men jag förstår inte hur det röda fortfarande kan lysa igenom svart permanentfärg? Fast 2 års konstant färgande sätter väl sina spår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: