finfula

Jag hade tydligen rawfiler från balen. Bra att jag fotade med raw och jpeg fastän jag bara använde jpeg sedan. Bättre nu i efterhand när jag kan behandla raw, haha. Guldstjärna till mig. Visst är vi fina? La upp en throwbackbild på Instagram igår och insåg att jag inte lagt upp någon bild på min faktiska dejt jag hade på balen på just Instagram. Aja, Fjodor får lite mer kärlek här istället. 
 
Som ni ser har jag breddat bloggen lite grann. Haha, ganska mycket. Tyckte att det behövdes.
Annars så har jag i veckan dragit på mig en helvetesförkylning, sett Utvandrarna på Dramaten och bokat biljett till Johanna i december. Imorgon ska jag beställa framkallning av bilder och köpa en scrapbook, fotohörn och fototejp. Det borde hålla mig underhållen om kvällarna, är så himla rastlös nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: