jag lever

Här levde jag, här mådde jag bra. Första kvällen i Bibione, Italien!
 
Jag uppdaterar inte så mycket här, borde nog göra det mer men motivation och inspiration är väldigt frånvarande för tillfället. Jag lever, jag kommer nog på rätt väg allt eftersom. Gjort klart CDboken så nu är det ute ur världen i alla fall och det känns asbra. I helgen var jag på fest (i brist på bättre ord) och det var mys och igår spenderade jag hela dagen i Stockholm. Efter skolan mötte jag upp Fjodor, käkade nudlar och gick sedan och såg The Imitation Game. Grät ganska mycket, försökte att inte gråta men det gick inte särskilt bra. Skönt att låta allt rinna ur en dock. Efter filmen så var vi tvugna att vänta på tåget i två timmar, men det var det värt.
 
Idag gick jag dock hem efter en och en halv timme i skolan, mådde inte särskilt bra igår heller men stod ut i hopp om en bra kväll. Köpte med mig kinamat och tyckte synd om mig själv innan jag gick och lade mig i sängen och tvärslocknade, haha. Får se hur jag mår imorgon, annars kommer jag väl att sitta hemma och kolla på filmer hela dagen. Taggar Oscarsgalan.


Kommentarer
Postat av: Emma Grann Fotografi

Vad sugen jag blev på kinamat....

Svar: Men eller hur! Skulle kunna leva på kinamat, utan tvekan!
stormatillsjagdor.blogg.se

2015-01-25 @ 00:29:15
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: