om jag dör imorgon

Om jag fick reda på att jag dör imorgon skulle det inte göra så mycket för min del.
Inget "men mitt liv har ju bara börjat! Jag är bara 15 år! Jag förtjänar inte detta!"
 
Det låter jättehemskt men jag kan ju inte göra så mycket åt det. "Okej, då vet jag" typ. Skulle kanske göra en massa yolo-saker. Röka på, dricka alldeles för mycket alkohol, tatuera något jättefult på svanken. Sånna saker. Något jag dock skulle göra var att klä mig i mina favoritkläder och sminka mig fint. Överhuvudtaget känna mig fin. Äta min favoritmat, beställa in Peter Jöback som servitör kanske. På det sättet skulle jag känna mig förberedd. Då skulle jag åtminstone dö lycklig och vara nöjd, för jag tror inte att jag är någon som kommer att leva överdrivet länge ändå.
 
Väldigt deppigt ämne, men hur skulle ni reagera om ni fick veta att erat hjärta slutar att slå imorgon?
 
Något sådant på min dödsdag/begravning kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: