minijul i malmö

Har mysit i Malmö över helgen tillsammans med min Freja hos min bror och hans tjej. Hon fick ett kit med gitarr och mikrofon av mig i julklapp vilket var riktigt populärt. Våran lilla entertainer. Vi har även spelat ett par spel Monopol, vann stort första gången och förlorade andra gången. Ägde hela Stockholm i ett par timmar i alla fall!
 
I dag har jag åkt bil i ett antal timmar och längtade efter en dusch och nu sitter jag i soffan och kollar på Tack för Musiken med Peter Jöback för tredje gången. Vadå besatt? Haha! Nej men såg den själv först, sedan med mamma och nu kollar vi allihopa på den. Mysmys.
 
I morgon ska jag jobba och i övermorgon är det ju nyår! Sjukt hur fort tiden går. Är jättetaggad för övrigt. Hoppas att ni har haft ett bra jullov hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: