första doppet - upptakt15 jkpg

Sista helgen i april var jag på ett evenemang med elevkåren som heter Upptakt, där samlades cirka 100 elevkårer i Jönköping för att brainstorma aktiviteter och diskutera hur man ger elever en "mer givande skoltid". Dessutom hade vi massor med fritid att ha kul på. Alla sov på en skola, åt tillsammans och umgicks kårer emellan. Sista kvällen hade vi en gala och disco, det var sjukt kul. Jag träffade massor med nya vänner och trivdes något otroligt i min sovsal! Pratade med rolig dialekt och blev förkyld efter att ha doppat mig i Vättern, som ni ser på bilderna. Svårt att vara snyggare när man fryser ihjäl.

Midsommar spenderar jag i flempan med Cata, mango, kladdkaka och Sherlockmaraton! Uppdaterar mer i helgen, glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: