ready for summer

Och så blev det juni. Första sommarmånaden. Herregud vad tiden går fort. Känns som om det var igår jag kastade upp hatten i Sporthallen, men det är faktiskt ett år sedan. Imorgon går min lillebror ut nian. Minns känslan så väl, det var bland det bästa ögonblicken i mitt liv, känslan av att veta att grundskolan är över och att jag aldrig mer behövde sätta min fot i Fröslunda något mer. Fast det gjorde jag ju. Har hälsat på två gånger sedan dess, men mådde inte bra av det någon av gångerna. 
 
Sedan sist har jag arit på min lillebrors bal, spenderat en natt i Stockholm, druckit vin och svassat runt i klänningar. Fick hem en ny klänning igår, den syns lite grann på bilden. Så himla kär, älskar att hitta plagg på bloppisar och Facebookgrupper som passar och är helt överkomliga i priset. Kommer att bo i denna hela sommaren. 70-talsdröm.
 
Den här veckan har jag endast gjort kompletteringar och nu saknas det bara ett par uppgifter i idrotten, sedan är jag klar med första ring. Det känns så himla bra, det är så skönt att bara kunna pricka av kurs efter kurs. Nästa fredag är det skolavslutning för min del och då väntar 10 veckors jobb på mig, följd av en vecka i England. Det ska nog gå bra. Jag överlever nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: