tågglimtar

De senaste två veckorna har varit så stressfyllda, projektveckor brukar vara det. Deadlines hit och dit, ändå har det fungerat relativt väl. Vi håller på att skapa en tidning och den ska vara klar på tisdag, det jag behöver göra tills dess är att illustrera någonting som har med mode att göra. Tackar Illustrator för det, jag kan inte rita för fem öre utan ritstiftet.
 
Till råga på allt har tågen varit så himla kaotiska. Inställningar och förseningar och fan vet allt. Jag brukar ju oftast sova på tågen men om jag inte somnat efter en station så är det inte värt det. Ströbilder fick det bli på min fina utsikt, om jag är vaken. Inte mycket att hänga i granen, lika bra att kämpa med sömnen från början alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: