alla älskar webcambilder

Snygg och impad Manda.
 
Skolan är slut om tre veckor och allt jag gör är att hålla i mig och kämpa med restuppgifter. Ambitionsnivån är ganska låg den här tiden på året, jag blir glad om jag blir godkänd liksom. Dagarna som gått sedan senast har jag spenderat med vänner, plugg och massvis med musik. Köpte en ljudkabel så att jag kunde koppla in min mobil/dator i min feta stereo för några veckor sedan och det gör en sån stor skillnad. Ljudet är fantastiskt!
 
Något som inte är lika fantastiskt är att jag ska fota mitt moderepotage imorgon och det ska vara redigerat och klart på fredag. Ute i sista minuten much haha? Men det ska nog gå bra, Catalina är min modell som vanligt. Sicken jävla hjälte är hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: