hair

Jag är lite ledsen just nu. Anledningen är att jag imorgon ska göra en rätt drastisk förändring i mitt liv, nämligen avfärga mitt hår. Min moster fick höra att jag ville fixa till mitt hår ordentligt (för det behövs verkligen) så jag fick en halv dag hos frissan i födelsedagspresent. Har sagt rätt länge "färga håret brunt innan jul" och den enda tid som fanns kvar innan jul var imorgon eftermiddag, oavsett hur pigg jag är imorgon kommer jag sitta där.
Och jag VET, det är helt otroligt, hur fan skulle jag se ut i någon annan hårfärg än rött?!? Jag minns inte ens min naturliga hårfärg. Jag hoppas att det blir bra i alla fall.
 
Mina många hårfärger genom åren;
2010, 2011, 2012, 2013. Gult, inte blondt. Någon slags brun färg. Urtvättad röd. Nyfärgad röd. Lockigt hår med anledning av balen, sista bilden är dagen efter balen på mentorsdagen. Saknar't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: