småändringar

Stora tjejen!
 
Sådär, äntligen lov. Som jag har längtat. Räknat ner veckor, dagar, timmar. Och nu är det äntligen här! Känns rätt sjukt ändå. Haha. Övertaggad. Men tio dagars ledighet är ändå en väldigt bra ledighet. Imorgon kommer Rödtott till exempel. Rätt spontant, men är glad över det. 
 
Har dansat i veckan, som sagt. Väldigt skönt, men min kropp klarar inte riktigt av det. Jag tog lite vatten över huvudet när jag skrev upp mig för tio kurser.. jag får liksom tvinga mig upp på mornarna inför skolan. Särskilt idag. Men som sagt - LOV!!! SOVA!!! SLAPPA!!! KOLLA PÅ GAME OF THRONES HELA DAGARNA!!!!!!!!!! JA!!!!!!! Och käka tårta, för mamma fyllde år idag.
 
Pillade lite mer med bloggdesignen nu också. Bredden på bloggen var knas, men nu är den lagom. Lite bredare, så bilderna ser lite konstiga ut i inläggen men det löser sig allt eftersom.
 
Ha ett bra lov! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: