CHRISTINE

Något alldeles underbart hände för några timmar sedan. Min syster ringde mig och frågade vad jag skulle göra imorgon efter skolan.
 
"Eeeh.. dansa tror jag?"
"Du kan inte skippa det då?"
"Vadådå?"
"Näää, har bara en biljett till Sarah Brightman över!"
 
Alltså världens lyckligaste Amanda just nu. Om 21 timmar sitter jag på Hovet i Stockholm och kollar på en av mina idoler. Sarah Brightman är "the Angel of Music", originalet. Phantom of the Opera skrevs av Andrew Lloyd Webber för henne, till HENNE! Den första Christine (i musikalväg alltså!). Gud, jag är så himla glad.
Alltså... efter skolan imorgon tar jag och Felicia tåget för att se en av världens största sångerskor. Hon ska fucking sjunga i rymden nästa år??? HUR COOLT ÄR INTE DET??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: