Måndag

Så här såg jag ut idag.
 
Hej på er! Idag började skolan och jag gick väl upp lika motvilligt som alla andra I guess? Det var en relativt lugn dag, men på träslöjden fick jag så jävla ont i huvudet så det inte var sant. Höll ut med Alvedon i alla fall. Bakade en silviakaka som gick åt när jag kom hem, kollat på Game of Thrones (serier kommer att bli min död......) och ska snart hoppa in i duschen. Plugga ska jag också försöka att hinna med innan jag går och lägger mig. Haha, planerar väldigt bra!
 
Imorgon är det halvdag och jag funderar starkt på att ta med mig kameran till Gamla Stan om det är fint väder. See you later!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygga byxor! Vart har du köpt dem?

Svar: Tack, H&M! :D
stormatillsjagdor.blogg.se

2014-02-26 @ 16:36:08
Postat av: Hanna

:D får nog gå och prova ett par någon dag!

Svar: Gör så, om dem finns kvar dvs! Köpte dem på rean förut :)
stormatillsjagdor.blogg.se

2014-02-26 @ 16:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: