ragga

Hej från en väldigt frusen Manda som försöker bli pigg inför dansen ikväll genom att lyssna på Prince!
Haha, så jävla kallt ute. Nästan så jag vill stanna hemma, men lite surt att lämna återbud till Natalie. Vi ska dansa ragga idag och imorgon ska vi köra streetjazz två timmar och modern dans två timmar. LÄNGTAR! Behöver verkligen dansen just nu.
 
Annars har jag idag provat ut graduation gowns, aka klänningarna vi ska ha på oss på avslutningen aka dräkterna alla har på sig i high school filmer. Typ därför man går i Engelska skolan haha! Det känns helt awesome att skolåret snart är slut, och jag börjar förhoppningsvis på Kungstensgymnasiet. Hoppas hoppas hoppas. Satt och räknade på mina betygspoäng (ganska höga) och vad jag skulle behöva göra för att få dem ännu högre. Får kämpa på helt enkelt och försöka fota så jävla mycket det går!
 
Jag sov över hos Amanda inatt och imorse åt jag massor med mjölkprodukter, tänkte mig inte för riktigt. Åkte hem efter matten pga magont. Måste lära mig att jag inte kan dricka O'Boy hur som helst och framför allt inte äta yoghurt.. Amanda mådde inte heller så bra så vi åkte hem till mig för att sedan följa med min mamma och handla ljus och kuddar. Väl hemma blev det moff i min säng tills hon ville ha en ny profilbild till någonting så vi gick ner på gården en stund med kameran och blev snabbt klara. Tur det, det var väldigt kallt.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: