astro creep

 
Den här veckan har gått så himla fort, jobbat som en idiot. Ensam dessutom. Jobbade där i en knapp vecka innan jag blir övergiven för Gotland.. haha! Kul med tempo i alla fall.
 
Idag har jag lånat massor med böcker på biblioteket och tagit ett id-kort. Ser inte kriminell ut för att vara helt ärlig haha! Så imorgon ska jag fortsätta med mitt läsande. Det gick upp för mig igår att jag tappat massor med engelska och franska den senaste månaden så nu har jag laddat upp med Bröderna Lejonhjärta på franska och ett par böcker på engelska (The Vampire Lestat och Dr Jekyll & Mr. Hyde!) En vampyrs bekännelse är ju min nya favoritfilm så ska läsa böckerna ur serien. Själva boken var redan utlånad så jag nöjer mig med den fristående fortsättningen så länge.
 
Förresten, min meny kan se lite ful ut på andra datorer än min egen. Har nämligen samma typsnitt på rubrikerna som det i min header. Om ni vill få den lite snyggare kan ni ladda ner fonten "Signerica" från daFont och lägga in i eran fontmapp på datorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: