venedig

Lägger bara upp bilder från Venedig för att.. ja. Venedig liksom.
 
Nu är jag äntligen hemma. Hemma-hemma. Hemma i min 120-säng. Det känns väldigt skönt, fastän de sista fem milen hem spenderades på en bärgningsbil. Haha. Så jäkla typiskt.
 
Jag har i alla fall haft det rätt bra den senaste månaden. Prag, Zamardi, Bibione och Venedig har vi hunnit med. Även Soltau och Heidepark i Tyskland och sex dagar i Göteborg. Solen har jagat oss i princip hela vägen, vi åkte från Prag en dag tidigare än planerat för att det var så fruktansvärt varmt. Storstad i 32+? Nej tack, haha. Var inte så mycket bättre i Ungern temperatursmässigt, men vi hade pool och sjö så det gick ingen nöd på oss, egentligen.
 
En vecka i turistorten Bibione några mil utanför Venedig spenderades vid stranden, varje dag. Är inte kritvit i varje fall! Och så en dag i Venedig, också det väldigt väldigt varmt. Och jobbigt. Vi sprang vilse i labyrinten av floder, och jag fick spunk av att se samma affärer om och om igen. 
 
Vad ska man säga? Borta bra, men eget rum är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: