prom 2014 pt 2

 
Och jag kan inte se normal ut när jag ler, därav allt putande. En stor del av min klass, selfie med Desi och Max. Sista bilden är ganska speciell för jag har känt dem här sen jag föddes och nu är det sista veckan vi går i samma klass, mina killar. Separationsångesten alltså. Synd att Henrik inte kom på balen för han tillhör dem också. Mobilbilder är btw the shit nowadays.
 
För att sammanfatta kvällen i stora drag så började det med att jag råkade putta ner en vän på grusplanen så kostymen blev dammig (FÖRLÅT DIAKO!!!!), fick min varmrätt tjugo minuter efter alla andra (men fick dubbla efterrätter så det gör ingenting egentligen), tog selfies med alla lärare (väntar på dem bilderna också haha), dansade vals, sjöng Pink Floyd med Fowler och hade allmänt kul på dansgolvet. Kunde cirka inga låtar men det gick antagligen rätt bra ändå för jag har så jävla ont i halsen.


Kommentarer
Postat av: josefineeo

Din klänning passade dig så bra! :D

Svar: ååh tack gumman!
stormatillsjagdor.blogg.se

2014-06-01 @ 15:58:43
URL: http://blub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: