snart där

Snart är grundskolan färdig för min del. Det känns verkligen att det är slut om bara några dagar. Min balklänning kom för ett par veckor sedan, den passade som tur var. Avslutningsklänningen inhandlades i onsdags, tillsammans med tre par skor och smycken. Kändes riktigt bra! Och det är bara nationella prov i historia kvar. Det kommer nog inte gå så bra med tanke på att jag hade världens sämsta lärare i sjuan och åttan, men siktar på godkänt.
 
Om ett par veckor så är det dansavslutning i Parken Zoo. Två dagar av föreställningar, helt sjukt vad fort terminen går. Fast på senaste tiden har jag fokuserat på skolan, sedan koreografiklasserna och till sist teknikklasser så jag har inte riktigt hunnit med allt. Får nog stryka åtminstone två danser, vilket är lite tråkigt men det är ingenting att göra åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: