söndag

Idag är det söndag. Både gillar och ogillar söndagar för att vara helt ärlig. Halva dagen är chill, gör inte alls mycket. Andra halvan är stressig, med allt plugg och sånt som måste göras innan måndagen.
 
Hela veckan har varit rörig och stressig, mest för att SJ bestämde sig för att göra något banarbete mellan Eskilstuna och Läggesta = ersättningsbussar till Läggesta hela veckan med ca 0 information. Jag kom inte ens till skolan två dagar denna vecka och de dagar jag kom till skolan så var jag redigt försenad. Folk undrar hur jag orkar med att pendla och svaret är DET GÖR JAG INTE men jag biter ihop ändå. Bra anger managament, det där. Skyller allt på SJ.
 
Annars så har min mamma äntligen rotat fram de sista delarna till min stereo, kassettbandspelaren och vinylspelaren. En glad Manda kopplade in dem och nu spelas det endast gamla Princeplattor och Bowie-singlar. Köpte en julgran i onsdags, två par nya jeans igår (att jag ens provade jeans?`?? hur sjukt). Idag ska jag nog göra någonting åt min bildbrist och plugga lite grann. Har bara en lektion imorgon, kanske ska ta vara på tiden då och plugga ännu mer? Haha. Jag har ingen aning.
 
Där har ni en uppdatering av mitt liv sålänge. Ska nog se till att uppdatera lite oftare nu, bloggen fyller faktiskt ett år på onsdag!! Har aldrig stannat kvar på en blogg så länge, så det måste firas. Ha det bra till dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: