stockholm i natt

 
Jag ser smutsen och mörkret i Gamla stan
känner doften av rädsla från Stureplan
och jag vill bara gråta
så vackert är Stockholm i natt
 
Astrid bjöd med mig på en balettlektion igår och vi skulle plugga på Stadsbiblioteket innan. I spegeldammen vid Observatorielunden hade massor med förskolor och förskolebarn gjort ljuslyktor och ställt dem i cirklar (minns inte varför just nu dock) och det var så så fint.
 
Balettlektionen gick bra men det känns som om all tid (och pengar!) jag lagt ner på lektioner på Let's Move är förgäves för att jag fick veta att jag inte ens stod på första position rätt (det var tydligen individuellt). Så nu måste jag börja om. Skitkul, verkligen. Men det är roligt att dansa så det gör egentligen inte så mycket.
 
Idag kom jag inte ens till skolan för att alla tåg fram till 12 var inställda. Det påverkar ganska mycket när det är problem med SJ stup i kvarten men jag får bara bita ihop och jobba hemifrån istället. 
 
Jag ska bli bättre på att blogga. Det är inte roligt att uppdatera utan bilder men min nya telefon tar ganska bra bilder (typ som denna) så det blir mer uppdatering i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: