brist på ork och motivation

Ströbild i brist på annat.
 
Senaste veckan har varit kaos. Jag har varit sjuk, haft massor med ångest och varit så himla förbannad. Noll motivering, ville byta skola, ville hoppa av skolan. I och med att jag fortfarande är sjuk så kan jag inte göra någonting. Vill till exempel röra på mig (hämtade ut gymkort på Friskis förra veckan liksom) och jag har dansskor som jag köpte för ett par månader sen som jag inte ens har använt än. Jag vill fotografera men det känns inte bra. Jag behöver jobba men jag kan inte, för då skulle jag smitta barnen. Allt jag kan göra är liksom att titta på alla andra som gör saker och det suger. 
 
Jag är rastlös. Riktigt rastlös. Jag har ingenting att göra om kvällarna, jag är egentligen inte den som pluggar (och det lär väl märkas snart) och jag måste verkligen få bukt med det. Fast terminen är snart slut, jag dricker julthé och efter nyår börjar jag dansa igen på BA. Är så himla taggad, för det är verkligen något jag har saknat.
 
Som ni förstår är detta ett par av anledningarna till min dåliga uppdatering. Jag har inte mått särskilt bra och varit tvungen att fokusera på mig själv, men det ska bli bättre nu. Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: