söderdass

Förstår inte varför bilderna blir dassiga på bloggen??? Blir lite ledsen, de ser 10/10 ut i Bridge. Aja.'
 
Förlåt för usel uppdatering, jag har försökt att tänka på annat än skolan. Var sjuk en stund, pluggat ihjäl mig en annan, distraherat mig själv resten av tiden. Nu försöker jag finna ork och motivation till att lägga manken till igen. Och det ska nog inte bli några större problem, vi har haft typ ämnessamtal i flera ämnen och jag ska tydligen ligga bra till och det är skönt.
 
Vi har kastat oss in i en uppgift där vi ska göra en liten pamphlet om Södermalm, skapa en egen bildband mellan klasserna och sådant. Så idag fick vi ett par timmar från schemat till att gå runt i det fina vädret på Söder med kamerorna i högsta hugg. Det var sjukt mysigt.
 
Jag berättar mer om vad som har hänt de senaste två veckorna i ett annat inlägg, har lite att uppdatera om för en gångs skull! :)
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder! :)

2015-02-07 @ 13:33:22
URL: http://nouw.com/saarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: